Parché le Testimònie de Geovà le seita proar parlar con quei che i ga dito che no i ga interesse?
Le Testimònie de Geovà le ga caro de parlar a tuti sora el messàgio dela Bìblia parché le ama a Dio e ale persone, anca a quei che i dise che no i ga interesse in quel che parlemo. (Mateo 22:37-39) Gesù el ne ga dato la òrdine de dar un “testimònio completo”, o sia, predicar a tute le persone. E semo boni de far questo laoro parché amemo a Dio. (Ati 10:42; 1 Gioani 5:3) Cossita, proemo predicar ale persone tante volte, come i profeti del passà i ga fato. (Geremia 25:4) Noantri amemo tute le persone, anca quele che le ga dito che no le ga interesse. Alora, seitemo a predicar “le bone notìssie del Regno” a lore parché questo messàgio pol salvar la so vita. — Mateo 24:14.
Dele volte, quando parlemo cole persone, le ne dise che no le ga interesse. Ma quando ndemo nantra volta nele so case, le càmbia de idea. Parché che sucede cossita?
Le persone le càmbia el so posto de star.
Pol esser che altre persone dela fameia le gàpia interesse.
Le persone le càmbia la so maniera de pensar. Pol esser che qualcossa che ga sucedesto nel mondo o nela so vita fà che la veda che ‘la ga bisogno de Dio’ e fursi la dimostra interesse in imparar sora la Bìblia. (Mateo 5:3) Fin quei che prima i ne vegnea contra pol esser che i scomìnsie a pensar de maniera difarente, come ga sucedesto col apòstolo Paolo. — 1 Timòteo 1:13.
Ma noantri no volemo che nissuni i acete el nostro messàgio par forsa. (1 Piero 3:15) Par noantri, cada persona la ga de scòlier in quel che la ndarà creder. — Deuteronómio 30:19, 20.